Η επανάσταση αποδείχτηκε ένα όνειρο
μια ξοφλημένη και ευφυής δικαιολογία
διατηρούμε την αισχρότερη μιζέρια μας
μ’ επαναστατική φρασεολογία.
Νικόλας Άσιμος
Το αυτό ισχύει και για τη «δωρεάν παιδεία». Διαλύσαμε το λύκειο και δημιουργήσαμε στη θέση του την ακριβή παρα-οικονομική παρα-παιδεία των φροντιστών. Όσο αυτό το κρύβουμε κάτω απ’ το χαλί και εξακολουθούμε να μιλάμε για «δωρεάν παιδεία» σαν να υπήρχε, προσωπικά δεν βλέπω νόημα στη συζήτηση περί διδάκτρων.
Αγαπητέ Δημήτρη, εκτιμώ πολύ τις λεπτομερείς και μεθοδικές αναλύσεις σου γενικά και ειδικά την παρούσα περί διδάκτρων στα μεταπτυχιακά. Σου εκφράζω και τις ειλικρινείς ευχαριστίες μου και παράλληλα υποβάλλω την παράκληση να ασχοληθείς σε βαθύτερο επίπεδο. Πόσο στοιχίζει στην ελληνική οικογένεια, οικονομικά και παρα-οικονομικά, η εισαγωγή του παιδιού της στο πολυτεχνείο, στην ιατρική κτλ.; Πόσο στοιχίζει η προπτυχιακή και μεταπτυχιακή εκπαίδευση στην εθνική οικονομία, αφενός στην περίπτωση της υποτιθέμενης δωρεάν παιδείας στην Ελλάδα και αφετέρου σε αυτήν της μη δωρεάν παιδείας των μεταναστών Ελλήνων φοιτητών στα πανεπιστήμια της Μεγάλης Βρετανίας και άλλων βαλκανικών χωρών;
Δημήτρης Κουτσογιάννης
Πρόσφατα σχόλια